ראה"מ נתניהו מותח ביקורת על אמירות הנשיא ביידן

אבי יעקב No Comments on ראה"מ נתניהו מותח ביקורת על אמירות הנשיא ביידן

ראש הממשלה נתניה התראיין הלילה לערוץ האמריקאי 'פוקס ניוז' וטען כי "מעולם לא הגבתי על ויכוחים פנימיים בדמוקרטיות אחרות". לדבריו, גם בארה"ב יש מחלוקת סביב בית המשפט העליון, "אבל אני לא מעוניין להגיב על זה"

ג'ו ביידן עם נתניהו צילום: פלאש 90
14:20
30.04.24
קובי פינקלר No Comments on נתניהו מבטיח: "ניכנס לרפיח – עם עסקה או בלי" | מתעדכן

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הלילה בריאיון בערוץ הימין האמריקאי 'פוקס ניוז' כי "אני בתפקיד 16 שנים בסך הכול, ומעולם לא הגבתי על ויכוחים פנימיים בדמוקרטיות אחרות. מנהיגים אחרים יכולים לבחור לעשות את זה".
"לכולם יש דעה על ישראל, אין להם דעה על הזכויות בצרפת או ההפגנות שם או הוויכוחים שמתנהלים במדינות אחרות", אמר נתניהו, אחרי שנשאל אם הוא אומר למדינות אחרות כיצד להתנהל מול בתי המשפט שלהן. ראש הממשלה, נזכיר, מסרב להתראיין לתקשורת השמאל הישראלית – ואתמול אפילו סיים במכוון מסיבת עיתונאים לפני שאלות הכתבים.
"יש לכם ויכוח גדול בין בית המשפט העליון לרשות המבצעת בארה"ב", הוסיף נתניהו. "אני לא מעוניין להגיב על זה, אבל אנשים בוחרים להגיב על שלנו. זה בסדר, אנחנו נקבל את ההחלטות שלנו. במדינות דמוקרטיות ריבונות, הממשלה הנבחרת על-ידי העם מקבלת את ההחלטות, וכך זה יהיה בישראל".
עוד אמר נתניהו בראיון על רקע המחאות האלימות נגד מהלכי הממשלה כי "האופוזיציה נלקחה בשבי על ידי מיעוט קיצוני שמארגן את המחאות נגד הרפורמה המשפטית", עם זאת הוא הדגיש שהוא עדיין מנסה להשיג הסכמות נרחבות בנוגע לקידום מהלכי הממשלה, בנושא השינויים במערכת המשפט.


0 תגובות